Regel XIV: Hvis en bold går tabt i vand i en hazard, kan en bold tabes i hazard, fra 'Rules of Golf', offentliggjort ca. 1905(Rule XIV: If a ball be lost in water in a hazard, a ball may be dropped in the hazard, from 'Rules of Golf', published c.1905 )Charles Crombie | 
                            
| 
                             € 156.29 
                            
                                Enthält 25% MwSt.
                             
                            
                             | 
                            
| 
                               
                              
                              
                              
                                 
                                Udateret                                                                 ·  colour lithograph
                                                                 ·  Billed-ID: 148075
                                   Private Collection / Bridgeman Images  | 
                        
| 
                                
                                    
                                     |